E-Plaza Klanttevredenheid KRP 3

INHOUD

De klanten of cliënten die je als pedicure behandelt, hebben bepaalde verwachtingen. Ze stellen eisen aan jou en het werk dat je levert. Je behandeling en service moeten van goede kwaliteit zijn. Om te weten of je klanten tevreden zijn over wat je levert en welke verwachtingen zij hebben kun je een klanttevredenheidsonderzoek doen.

Doelen
Als je dit onderwerp bestudeerd hebt kun je:

  • De definitie geven van de volgende begrippen:
       – klanttevredenheid
       – kwaliteit
       – enquête
  • Uitleggen wat het doel van een klanttevredenheidsonderzoek is.
  • Een klanttevredenheidsonderzoek opzetten, uitvoeren, analyseren en conclusies trekken.

Inhoud Klanttevredenheid

Klanttevredenheid: wat is dat en wat heeft dat met kwaliteit te maken.

  • Hoe kun je klanttevredenheid meten.
  • Klanttevredenheidsonderzoek in de praktijk: hoe ga je dat opstellen.
  • Uitvoeren van een klanttevredenheids-enquête.

Afronden
De e-learning wordt afgesloten met een opdracht.

Tijdsinvestering 3 uur

Certificaat
Na afronding ontvang je het digitale certificaat Klanttevredenheid.

KRP accreditatie
Procert: 3 KRP punten
Domein: Ondernemerschap

KOSTEN

E-Plaza Klanttevredenheid

  • Lesgeld: € 75